torstai 13. helmikuuta 2014

Pitkästä aikaa jaksoin piirtää

Japanin matka senkun lähestyy ja alkaa tunkeutumaan jo uniinkin :D 
      Näin viimeyönä unta, että Jonnan kanssa sössittiin lähtöjutut ihan totaalisesti. Aloimme pakkaamaan klo15 kun lento lähtee 17:20. Vielä puoli viiden aikaan olimme kotona eikä kyydistä ollut tietoakaan, koska auto oli mennyt rikki ja isä (joka heittää meidät lentokentälle) joutui lähteä hakemaan siskonlapsiani koulusta. Stressiä stressiä :D Heräsin ennen kuin sain tietää ehdimmekö lennollemme vai emme. Eikä ollut ainut uni jonka olen matkaan liittyen nähnyt, ja jokaiseen liittyy vahvasti se että jotain menee pahasti pieleen :P

-

Minulla on ollu tämä koko viikko tylsyydessä vellomista. Tekemistä olisi vaikka kuinka, mutta motivaatio puuttuu. Siksi aloin tänään pitkästä aikaa piirtämään. Löysin keskeneräiseksi jääneen luonnoksen ja piirsin sen loppuun. En tiedä mistä tuo kuva alun perin on, jostain animesta tai mangasta todennäköisesti kuitenkin. 


A3

Olin laiska enkä jaksanut poistaa kehyksiä, joihin olin kuvan laitanut ennen kuin muistin että minun oli tarkoitus ottaa valokuva piirustuksesta. Siksi en voinut ottaa kuvaa salaman kanssa ja kuvanlaatu on huono. Kuva piti myös ottaa vähän vinoon, ettei käteni varjo näy oikeaa alakulmaa enempää :D Olin myös laiska, enkä jaksanut piirtää kuvaan taustaa. Alkuperäisessä kuvassa takana näkyi puita ja meri.

Eipä tällä kertaa mitään sen kummempaa, kuhan vain ilmoittelin että olemme yhä elossa ja jännitämme matkaamme päivä päivältä aina enemmän ja enemmän :D

45 päivää Japaniin!

Terkuin, Anni



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti